Genel Açıklamalar

Genel açıklama ; doktorlar dizisi ve spartacus dizisinin birbiriyle alakası yoktur.İkisinin tek ortak noktası saçma olmasıdır.Neresi saçma,güzel diziler, sen ne anlarsın vs dediğinizi duyar gibiyim ancak yarışmanın kelimesi olan saçma sözcüğünü koyacak yer bulamıyorum.Bundan dolayı araya sokuşturuyorum idare edin.

Geçenlerde spartacus dizisinin başrol oyuncusunun öldüğünü söylemiştik.Bunu hatırlatma amacıyla yazdım.

Bu haftaki konumuz doktorlar ve Suatanleedir.Bir kaç gün içinde Suatanlee düzenlemiş olduğu ve kelimesi ” Suatanlee doktorlar izle spartacus izle dizi izle saçma bana göre ” olan yarışma bitecektir.Bundan dolayı son günlerimizi iyi değerlendirmeliyiz.

Yarışmaya birçok öğrenci arkadaşımız katılıyor.Okulların açılması avantajını kullansam iyi olur gerçi ilk ders haftası çoğu okula gitmez ama olsun belki gidenler olur.

Birazda okulların açılmasından bahsedeyim; bu hafta ilk eğitim haftasına başlandı.İlk gün sadece anaokuluna giden veya birinci sınıfa yeni başlayan çocuklar okuldaydı.Hepsi heyecanlı,neşeli birazda korkak bir tavır sergiliyorlardı.Nede olsa ilk defa böyle bir ortam görmüşlerdi ve ilk defa kendi başlarına birşeyler yapabilecek olmanın yükü omuzlarına binmişti.Hepsine hayatlarında başarılar diliyorum.

 

Suatanlee doktorlar izle spartacus izle dizi izle saçma bana göre

 

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fatih Sultan Mehmet Han’ın Özgürlük Fermanı - şahinnparadisegelenekselramazancoşkusu

StockWatch (Borsa Takip Programı)

Tahvil Nedir