şahinnparadisegelenekselramazancoşkusu

şahinnparadisegelenekselramazancoşkusu

şahinnparadisegelenekselramazancoşkusu  kelimesinde son gün çok kötü düşüş yaşadım süre bitmedi ama epey geriledim 2.sayfayı gördüm.Bu sallantı çok kötü oldu googlenin annesi olsaydı çok güzel düşüncelere dalardık sanırım.Neyse bayramda ağzımı bozmak istemiyorum.İnşAllah yükseliriz.Bunca emeğimin boşa gitmesini istemiyorum.

Birazda günlük hayattan bahsetmek istiyorum bugün hem ramazan bayramı hemde 30 ağustos zafer bayramıydı.Kimse zafer bayramını düşünmedi ramazandan dolayı.Okadar çok bayram varki hangi birini düşüneceğiz.

zafer bayramı

30 ağustos zafer bayramı

Tags: , ,

http://sahinnparadisegelenekselramazancoskusu.net/sahinnparadisegelenekselramazancoskusu-2.html/

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fatih Sultan Mehmet Han’ın Özgürlük Fermanı - şahinnparadisegelenekselramazancoşkusu

StockWatch (Borsa Takip Programı)

Tahvil Nedir